Hrvatski kreativci sada posjeduju čak šest kanskih lavova – prestižnih statua dodijeljenih na najvećem svjetskom festivalu kreativnosti Cannes Lions. Ugledni festival, koji se ove godine održava od 17. do 21. lipnja, agenciji Bruketa&Žinić&Grey dodijelio je brončanu nagradu za projekt ˝˝Priča˝ koja vrijedi svakog slova realiziran uz sudjelovanje Komunikacijskog laboratorija u kategoriji Print & Publishing, dok je Studio Tumpić/Prenc osvojio broncu za projekt ˝Vrijeme je za tvoje vrijeme˝ u kategoriji Design.
˝Ovo je zaista najveće postignuće u našoj karijeri. Iznimno nam je drago što smo dodatno doprinijeli stavljanju Hrvatske na mapu država u koje dolazi ova prestižna nagrada. Projekt ˝Vrijeme je za tvoje vrijeme˝ poziva potrošača da uspori ritam života i da ga uskladi s vremenom potrebnim za proizvodnju vina kao što je Teran Barrique“, pojasnio je Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija Tumpić/Prenc, o svom projektu, koji je prije uspjeha u Cannesu osvojio niz priznanja na hrvatskom natjecanju kreativnosti IdejiX, regionalnom natjecanju BalCannes i drugim uvaženim međunarodnim natjecanjima.
Za agenciju Bruketa&Žinić&Grey ovo je već drugi kanski lav: „U ovoj kampanji nije riječ samo o tjestenini, niti o pjevanju tradicijskih pjesama. Ovo je kampanja koja govori o pripadanju i ljubavi: ljubavi prema svojoj obitelji, prijateljima i onom malom dijelu svijeta koji smatrate svojim“, naglasio je Nikola Žinić, voditelj nagrađene kampanje ispred agencije Bruketa&Žinić&Grey te dodao: „Iza ove jednostavne, a genijalne kampanje, stoji veliki tim. Držeći u ruci malu kutiju s točnim brojem slova jedne popevke osjećate pažnju koju smo joj pridali i tako materijalizirali krhkost baštine koja nam lako može izmaći ako ne brinemo o njoj.“
Podsjetimo, četiri hrvatske agencije – Imago Ogilvy, Studio Sonda, EssenceMediacom i Bruketa&Žinić&Grey – ranije su za svoj kreativni rad osvojile kanske lavove, najprestižniju nagradu kreativne industrije globalno. Ovo je ujedno treća godina zaredom kako Cannes Lions prepoznaje kvalitetu hrvatskih kreativaca i pozivanjem u svoj stručni žiri: prva je predstavnica hrvatske kreativnosti u kanskom žiriju bila Jelena Fiškuš 2022. godine, prošle godine u žiriranju kako Cannes Lionsa tako i natjecanja Cannes Young Lions iz Hrvatske sudjelovali su Davor Bruketa i Damir Ciglar, dok su ove godine hrvatsku kreativnost u žiriju predstavljali Sean Poropat i Ivan Golubić, ujedno jedini predstavnici u žiriju iz cijele regije.
Ova postignuća zrcale činjenicu da je hrvatska oglašivačka industrija najveća u regiji, te da je tržište sve snažnije i kontinuirano unaprjeđuje svoju kvalitetu. U posljednjih nekoliko godina projekti hrvatskih agencija tržišnoga komuniciranja ističu se u regiji po osvajanju nagrada i priznanja – uz Cannes Lions – i na brojnim međunarodnim strukovnim natjecanjima. Napredak cijele hrvatske komunikacijske struke reflektira se u povećanom broju stranih narudžbi, međunarodnim priznanjima i članstvima u žirijima međunarodnih natjecanja. Renesansu industrije reflektiraju i Dani komunikacija, nekad okupljalište lokalnih stručnjaka, a danas jedno od vodećih regionalnih događanja koje privlači publiku kvalitetom sadržaja koji osiguravaju neki od najboljih stručnjaka iz cijelog svijeta.