U sklopu projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj (Poslovni dnevnik) za case-study izazov koji je pred njih postavila Fortenova grupa u suradnji s Hrvatskim savezom udruga za mlade i studente s invaliditetom SUMSI, naši studenti 2. godine Stručnog diplomskog studija marketinga i komunikacija razvijaju rješenje na temu Inkluzija osoba s invaliditetom u proces kupovine za prodavaonice Konzum.
Spomenuti PVZG tim studenata čine: Vedrana Dragičević Borovec, Matea Radoš, Nikol Garafulić, Esmeralda Marčeta i Saša Tešić. Pod mentorstvom prof. Sanje Rocco i vanjskog suradnika Marka Bausa oni upravo pripremaju prezentaciju za slanje, a prezentacija svih studentskih projekata održat će se pred žirijem i predstavnicima naručitelja u srijedu, 03. travnja u dvorani Cinestar, Avenue Mall, kada se i odlučuje o pobjedničkom timu studenata.
Držimo fige našim kolegicama i kolegama!
Cjelovitu vijest s portala poslovni.hr možete pročitati na linku: https://www.poslovni.hr/hrvatska/nasa-aplikacija-osigurat-ce-sigurnu-i-jednostavnu-kupnju-uz-pozitivne-emocije-4434692
Fotografiju snimio: M. Habljak/PIXSELL