Ulica grada Vukovara 68, 10000 Zagreb
+385 1 6310 888; +385 91 444 5804

Radionica: ˝Kako opisati svoju poslovnu ideju˝ u organizaciji poduzetničkog centra ˝Plavi ured˝

Jedan od najvažnijih dokumenata u poduzetništvu je poslovni plan. Što je on, koja je njegova svrha i kako obrazložiti svoju poslovnu ideju učili smo od Dragana Kopeckog (predavača na katedri za upravljanje opskrbnim lancima) u sklopu edukacije ˝Izrada poslovnog plana poduzetnika˝.

Poslovni plan je pisani dokument u kojem se na koncizan način razrađuju svi čimbenici značajni za procjenu izvodljivosti i učinaka poduzetničkog pothvata. Osim toga, poslovni plan je sredstvo za “prodaju” poslovne ideje drugima. ˝Planiranje je promišljanje o budućnosti poduzetničkog pothvata s ciljem donošenja odluke kamo se želi stići, kako doći do cilja i što učiniti da se umanje rizici!“, ističe Dragan.

Poslovna ideja unutar poslovnog plana
Poslovni plan uključuje elemente poput podataka o poduzetniku, poduzetničkoj ideji, analizu tržišta, opis proizvoda ili usluge, kao i financijski plan.

Unutar poslovnog plana valja detaljno raspisati svoju poslovnu ideju. Taj opis trebao bi sadržavati:

  1. Opis tehnološkog procesa,
  2. Lokacija,
  3. Prostor, oprema, radna snaga, kapacitet,
  4. Koncesije, dozvole, suglasnosti,
  5. Zaštita na radu i očuvanje okoliša.