Za nedavnog boravka na PVZG-u Petra Despot Domljanović je kao stručnjakinja s bogatim 15 godišnjim radnim iskustvom u brendiranju govorila o važnosti brenda i kroz primjere iz prakse pokazala na koje sve načine brendiranje, a posebice rebrendiranje može pridonijeti boljem poslovanju.
Objasnila je studentima razliku između brendiranja i dizajna vizualnog identiteta (koji je sastavni dio procesa) ukazujući na česte zablude. Danas je važnije nego ikad biti drukčiji od drugih, znati prepoznati razlike koje naš brend čine posebnim. U agenciji Fabular razvili su i zaštitili svojevrsnu formulu koja vodi kroz proces brendiranja, počevši od same analize kroz razgovor s korisnicima pa do emocija koje prate naš brend i komuniciranja svih ključnih poruka.
Spoj kreativnosti i znanja o brendiranju može imati za posljedicu izniman uspjeh na konkurentnom tržištu, što su pokazali i neki brendovi malih poduzetnika koje su izgradili u Fabularu, poput višestruko nagrađenog brenda mirisnih svijeća URONI, Svetonedeljskih rajčica Rajska ili prirodne kozmetike Matinata.
Petra je na kraju studente 2. godine diplomskog studija marketinga i komunikacija podijelila u dvije grupe, od kojih je jedna imala zadatak da u vrlo kratkom vremenu od 15 minuta osmisli osnovni koncept novog zagrebačkog hotela, a druga brend novog zagrebačkog craft piva. Nakon timskog rada, četiri grupe su prezentirale svoje ideje na kojima bi gradile brend, a Petra je pohvalila osnovna polazišta sva četiri tima.
Hvala Petri na nadahnjujućem predavanju!