„U vremenu u kojem svatko može biti medij, odgovoriti na izazove odnosa s javnošću mogu samo najbolji. Biti to znači znati strateški pristupiti svakom problemu, prilici, izazovu, fokusirajući se na rezultat“, naglasio je vodeći hrvatski stručnjak za odnose s javnošću Krešimir Macan tijekom gostujućeg predavanja na Poslovnom veleučilištu Zagreb održanog u srijedu 30. studenoga 2022. godine.
Na primjerima uspješno odrađenih kampanja iz svog bogatog iskustva, naglasio je važnost dobrog planiranja, dvosmjerne komunikacije, dosljednosti, autentičnosti, korištenja postojećih alata i prilagođavanju tržištima. Zahvaljujući otvorenosti te britkom humoru gosta predavača stvorena je poticajna atmosfera među studentima koja je rezultirala mnoštvom pitanja na koje je odgovarao izravno, iskreno i bez okolišanja.
„PR priča koja se pamti je inovativna, prožeta emocijom i ostavlja dojam“, najvažnija je Macanova poruka okupljenim studenticama i studentima koja je poslužila i kao svojevrstan zaključak ovog zanimljivog predavanja.
Gostovanje je organizirano u sklopu kolegija ,,Suvremena poslovna komunikacija” profesorice doc. dr. sc. Tanje Grmuša, prof. v. š. te kolegija „Strategije upravljanja odnosima s javnošću“ predavača Gordana Turkovića.
Krešimir Macan, osnivač Manjgure, hrvatske agencije za odnose s javnošću koja je nedavno proslavila velikih 25 godina, vodeći je hrvatski stručnjak za krizno i strateško komuniciranje u politici te digitalne društvene medije. Iza sebe niže brojne izborne kampanje u Hrvatskoj i regiji te gradi reputaciju brojnih domaćih brendova. Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), 2019. godine dodijelila mu je nagradu Grand PRix za ukupan dosadašnji rad u odnosima s javnošću te poseban doprinos razvoju struke.
(Photo: Berislav Žužić)