Praksa je neizostavan dio profesionalnog napretka i procesa studiranja, stoga su prikazi ponajboljih kampanja iz Hrvatske i regije prijeko potrebna nadopuna suvremenog sveučilišnog udžbenika kao što je „Marketinška komunikacija“. Izrazito mi je drago što su nas autorice pozvale da predstavimo kampanju „Odvoji, lako je“ kao dio poglavlja Uloga digitalnog marketinga u marketinškoj komunikaciji. Nadam se kako će ovaj projekt (p)ostati inspiracija mladim nadama da naoko dosadne teme, kao što je promocija nove vrste kontejnera, mogu postati itekako zanimljivi i učinkoviti projekti, istaknuo je Gordan Turković, izvršni direktor CTA komunikacija i naš predavač na kolegiju „Strategije upravljanja odnosima s javnošću”.
Marketinška komunikacija, autorica Ane Tkalac Verčič, Ružice Brečić i Anje Špoljarić, prvi je sveučilišni marketinški udžbenik kreiran u Hrvatskoj nakon 20 godina, a suizdaju ga Ekonomski fakultet u Zagrebu i Hrvatska udruga reklamnih agencija (HURA!). Ovaj vodič kroz izazove i prilike suvremenih komunikacija pored pregleda suvremenih teorijskih pristupa marketinškoj praksi, sadrži i prijeko potrebni prikaz stvarnih kampanja. Pored kampanje Odvoji, lako je CTA komunikacija, čitatelji će pronaći i druge nagrađivane projekte agencija iz raznih segmenata komunikacijske industrije.
Informativna kampanja Odvoji, lako je provedena je s ciljem promocije novog sustava odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Spot Odvoji, razdvoji, iako tek dio sadržaja, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likove iz spota učinio je dijelom splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici. Ovaj autentičan sadržaj prepoznali su i stručnjaci na festivalu Greencajt.
Cijela integrirana kampanja istaknula se originalnom idejom i provedbom koja povezuje njezine online i offline segmente. Tim CTA komunikacija za ovu suradnju s klijentom Čistoća d.o.o. Split primio je niz domaćih i međunarodnih nagrada: HUOJ Grand PRix, BalCannes, MIXX Awards Croatia, IPRA Golden World Awards, IdejaX i SoMo Borac.
Čestitamo našem Gordanu Turkoviću i timu iz CTA komunikacija!