Kampanja našeg predavača Gordana Turkovića dobitnica vodeće regionalne nagrade za digitalni marketing SoMo Borac

„Kampanjom Odvoji, lako je pomakli smo granice projekata o odvajanju otpada, a naš glavni suradnik bio je Vojko V, koji je napravio tekst i glazbu za nagrađeni video spot „Odvoji, razdvoji“. Takvom neočekivanom suradnjom, originalan sadržaj je postao nacionalna vijest i nadišao granice lokalne splitske kampanje. Zahvaljujem stručnom žiriju na ovom priznanju i čestitke drugim dobitnicima“, izjavio je direktor CTA komunikacija i predavač na kolegiju “Strategije upravljanja odnosima s javnošću”, Gordan Turković.

Odvoji, lako je“ informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj istaknuli su i stručnjaci na festivalu Greencajtu. 

Na nagrađenom sadržaju, prema konceptu i strategiji CTA tima, na tekstu i glazbi radio je Vojko V, animaciju je napravila Sara Bernat, dizajn 2Dizajnera, dok su kamera i produkcija djelo DD Video Laba.

Čistoća Split ft. Vojko V – Odvoji, razdvoji

 

SoMo Borac je nagrada koja se već 11 godina dodjeljuje najboljim digitalnim radovima iz Hrvatske i regije, a koji uključuju kampanje, sadržaje i proizvode (aktivacije, webove, aplikacije i slično). Ovogodišnje izdanje prikupilo je rekordan broj prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima, dok je održana i cjelodnevna konferencija na kojoj je više od 30 domaćih i inozemnih stručnjaka dijelilo svoje znanje i iskustva.